مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 16:302020-07-09سياسي

سند راهبردی ایران با چین برای نهایی شدن باید به تصویب نمایندگان مجلس برسد


سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به گمانه زنی ها در خصوص سند راهبردی ایران با چین گفت: «علی رغم این که در فضای مجازی دروغ های زیادی در خصوص این موضوع گفته شده است اما این سند یک سند افتخارآفرین با چین است.

- سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به گمانه زنی ها در خصوص سند راهبردی ایران با چین گفت: علی رغم این که در فضای مجازی دروغ های زیادی در خصوص این موضوع گفته شده است اما این سند یک سند افتخارآفرین با چین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: فعلا پیش نویس یک سند راهبردی را با چینی ها آماده کرده ایم و در حال رایزنی با طرف مقابل هستیم و هیچ چیزی هنوز نهایی نشده است.

با مذاکره در خصوص این سند با چین نشان می دهیم که یک رابطه استراتژیک با چین داریم و این سند یک افق 25 ساله را با چین ترسیم می کند و علی رغم این که در فضای مجازی دروغ های زیادی در خصوص این موضوع گفته شده است اما این سند یک سند افتخارآفرین با چین است.

سیدعباس موسوی عصر پنجشنبه در نشستی خبری در اصفهان اظهار کرد: اصفهان جایگاه ویژه ای در دیپلماسی عمومی کشور در سطح جهان دارد و این شهر تاریخی و زیبا پتانسیل بالایی برای ارتباط با دنیای خارج دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی ایران با چین برای نهایی شدن باید به تصویب نمایندگان مجلس برسد

سند راهبردی ایران با چین برای نهایی شدن باید به تصویب نمایندگان مجلس برسد