مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 15:452020-07-09سياسي

چهل سال ما را در آغوش گرفته اید/ به مهر ایران خو گرفته ایم


سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در خراسان رضوی در حاشیه تشییع پیکر پدر خود در مرز دوغارون گفت: چهل سال است که شما (ایران) ما را در آغوش گرفته و ما به این مهر شما خو گرفته ایم.

- تایباد- سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در خراسان رضوی در حاشیه تشییع پیکر پدر خود در مرز دوغارون گفت: چهل سال است که شما (ایران) ما را در آغوش گرفته و ما به این مهر شما خو گرفته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیکر مرحوم حاجی عطااله خان الکوزی پدر عبدالجابر انصار، سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در خراسان رضوی، عصر امروز با حضور مقامات سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان تایباد و ولایت هرات از مرز زمینی دوغارون از کشور خارج شد.

عبدالجابر انصار در مراسم تشییع پیکر پدرش در مرز دوغارون با تقدیر از شرکت و ابراز تسلیت مقامات شهرستان تایباد در مشایعت پیکر مرحوم، گفت: باید از تلاش های کادر پزشکی ایران که همواره در خدمت به انسانیت تلاش می کنند، تشکر کنم.

چهل سال است که شما (ایران) ما را در آغوش گرفته و ما به این مهر شما خو گرفته ایم.

سرکنسول افغانستان در خراسان رضوی بیان کرد: بیماران ما در تایباد با مهر استقبال می شوند و حتی نیمه های شب، مرزهای جمهوری اسلامی ایران برای ورود بیماران ما باز است و این از دیانت و انسانیت شما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل سال ما را در آغوش گرفته اید/ به مهر ایران خو گرفته ایم

چهل سال ما را در آغوش گرفته اید/ به مهر ایران خو گرفته ایم