مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 15:252020-07-09سياسي

برخی در لباس دین به جریان غربی به نام حجاب اجباری دامن می زنند


متاسفانه امروز برخی در لباس پیغمبر در حال دامن زدن به جریان غربی به نام حجاب اجباری هستند.

- حجت الاسلام بی آزار تهرانی گفت: متاسفانه امروز برخی در لباس پیغمبر در حال دامن زدن به جریان غربی به نام حجاب اجباری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ولی المسلمین احسان بی آزار تهرانی عصر امروز در اجتماع بزرگ دختران انقلاب که در مجموعه شهدای سرچشمه و به صورت مجازی برای مخاطبان برگزار شد، گفت: حجاب پیش از ورود اسلام به ایران در کشور ما وجود داشته است اما متاسفانه برخی امروزه به دنبال ایجاد این شبهه هستند که آیا الزام به حجاب وجود دارد یا خیر.

وی تاکید کرد: متاسفانه امروزه برخی در لباس پیغمبر در حال دامن زنی به جریانی غربی به نام حجاب اجباری هستند این در حالی است که مساله حجاب 7 مرتبه در قرآن و به صورت مصداقی مطرح شده است.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی عنوان کرد: از روزی که پویش دختران انقلاب در فضای مجازی مطرح شد علاوه بر دشمنان برخی از افراد در داخل کشور نیز این موضوع را مورد نقد قرار دادند و آن را عامل دو دستگی خواندند.

این در حالی است که حتی حاج قاسم نیز که معتقد بود دختران بی حجاب نیز دختران این کشور هستند به دنبال تایید بی حجابی نبود بلکه منظور ایشان لزوم هدایت این افراد به سمت نور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی در لباس دین به جریان غربی به نام حجاب اجباری دامن می زنند

برخی در لباس دین به جریان غربی به نام حجاب اجباری دامن می زنند