مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 14:202020-07-09سياسي

خواستار تداوم همکاری های همه جانبه و تحکیم روابط با ایران هستیم


علیرغم محدودیت های موقتی ناشی از شیوع کرونا، استان ساراتوف خواستار تداوم همکاری های همه جانبه و تحکیم روابط با ایران است.

- ایسنا/گیلان استاندار ساراتوف گفت: علیرغم محدودیت های موقتی ناشی از شیوع کرونا، استان ساراتوف خواستار تداوم همکاری های همه جانبه و تحکیم روابط با ایران است.

والری رادایف در ارتباط تصویری با استاندار گیلان با بیان اینکه علیرغم محدودیت های موقتی ناشی از شیوع کرونا، استان ساراتوف خواستار تداوم همکاری های همه جانبه و تحکیم روابط با ایران است، اظهار کرد: استان گیلان از جایگاه ویژه ای نزد ما برخوردار است و روابط دو استان نیز سابقه طولانی دارد و معتقدم زمان آن رسیده که سطح روابط را بصورت حقوقی گسترش دهیم و تفاهم نامه همکاری امضا کنیم.

وی با اشاره به اینکه با پیشنهاد انعقاد قرارداد خواهرخواندگی رشت و ساراتف روسیه موافق هستم و حمایت می کنم، گفت: ظرفیت های متعددی در ساراتوف برای تحکیم روابط تجاری و اقتصادی وجود دارد که از جمله آنها اجرای پروژه مشترک برای افتتاح خانه تجاری ایران است که این ابتکار مورد حمایت سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه نیز قرار گرفت و هم اکنون به دنبال یافتن فضایی مناسب برای اجرای این پروژه هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار تداوم همکاری های همه جانبه و تحکیم روابط با ایران هستیم

خواستار تداوم همکاری های همه جانبه و تحکیم روابط با ایران هستیم