مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 14:152020-07-09سياسي

اگر در کسی خطایی انجام می دهد، کل مجموعه را زیر سؤال نبریم


در خانواده بزرگ شهرداری های کشور اگر کسی خطایی انجام دهد نباید سایر اعضای این خانواده را زیر سوال ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نجف آباد، مهدی جمالی نژاد ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی، خدماتی در گلدشت این شهرستان امسال را پر فراز و نشیب دانست و اظهار داشت: از سیل گرفته تا هجوم ملخ و زلزله تا رسید به قرنطینه و کرونا، کشور ما با مسائل گوناگون و تحریم ها مواجه بوده که با همت و صبر مردم توانستیم سربلند شویم.

معاون عمرانی وزیر کشور عنوان کرد: خداوند به خاطر صمیمت و صبوری مردم کمک می کند و  می بینیم که در بسیاری از کشورهای بزرگ با وجود بحران همه کارها متوقف می شود اما در کشور ما این گونه نشد؛ در همین شهر گلدشت علی رغم همه ظلم هایی که به کشورمان می کنند، چندین پروژه به برکت خون شهدا و نظام مقدس انجام شده است.

  وی تصریح کرد: در خانواده بزرگ شهرداری های کشور اگر کسی خطایی انجام دهد نباید سایر اعضای این خانواده را زیر سوال ببریم؛ البته همان یک مورد خطا هم زیاد است و سعی می کنیم این چنین نشود.

جمالی نژاد طرح های مشارکتی را مناسب خواند و افزود: خوشحالیم که در گلدشت برای همه اقشار خدمات پیش بینی شده است و شهرستان نجف آباد ویژه است و از گذشته دید متفاوتی روی آن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر در کسی خطایی انجام می دهد، کل مجموعه را زیر سؤال نبریم

اگر در کسی خطایی انجام می دهد، کل مجموعه را زیر سؤال نبریم