مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 14:152020-07-09بين الملل

پشت پرده ادعای توقیف شناور حامل سلاح ایران از سوی آمریکا!


وزیر خارجه آمریکا که کشورش پیشنهاد قطعنامه ای را برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارائه کرده، ضمن تاکید بر ضرورت تصویب قطعنامه پیشنهادی واشنگتن در شورای امنیت گفت که ایالات متحده به همراه متحدان خود یک کشتی حامل سلاح .

- بین الملل تابناک: مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه در جریان یک کنفرانس خبری از کشف و ضبط یک شناورِ حامل سلاح‌هایی با منشا ایران برای شبه نظامیان جنبش‌ انصارالله یمن خبر داد.

پمپئو مدعی شد در این کشتی که در آب‌های ساحلی یمن توقیف شده دویست قبضه آرپی‌جی، بیش از 1700 عدد مسلسل کلاشنیکف و 21 موشک وجود داشته است.

وزیر خارجه آمریکا که کشورش پیشنهاد قطعنامه‌ای را برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارائه کرده، ضمن تاکید بر ضرورت تصویب قطعنامه پیشنهادی واشنگتن در شورای امنیت گفت که ایالات متحده به همراه متحدان خود یک کشتی حامل سلاح‌های ایرانی را که برای حوثی‌های یمن حمل می‌شد توقیف کرده است.

پمپئو در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: «شورای امنیت باید تحریم تسلیحاتی ایران را تمدید کند تا از درگیری و منازعات بیشتر در منطقه جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ادعای توقیف شناور حامل سلاح ایران از سوی آمریکا!

پشت پرده ادعای توقیف شناور حامل سلاح ایران از سوی آمریکا!