مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-09سياسي

شستا توانایی راه اندازی و توسعه هپکو را ندارد


‏به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، موضوع واگذاری شرکت هپکو یکی از مسائل جدی در استان مرکزی بوده که نیازمند تصمیم گیری درست و قاطع از سوی مسئولان مربوط است.

ابوالفضل رنجبر نایب رییس شورای اسلامی کار شرکت هپکو در مورد واگذاری شرکت هپکو، اظهار کرد: جامعه کارگری توان تشخیص و اظهار نظر در مورد واگذاری را نداشته اما نسبت به این موضوع خوش بین نیست.

وی بیان کرد: شواهد و قرائن نشان دهنده این موضوع بوده که هپکو به جای طلب تأمین اجتماعی از دولت به شستا واگذار خواهد شد.

‏نائب رییس شورای اسلامی کار شرکت هپکو عنوان کرد: شستا توانایی راه اندازی و توسعه هپکو را نداشته و به همین سبب شرکت توسط ایمیدرو مدیریت می شود.

رنجبر افزود: هنگامی که مالکیت شرکت با شستا و مدیریت با ایمیدرو باشد، قطعاً مشکلاتی در پی خواهد داشت که باید تصمیمات اساسی در این زمینه اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی یکسان سازی حقوق بازنشستگان را مدنظر داشته و هپکو نیز به جای 5 هزار میلیارد تومان طلب از دولت به شستا واگذار شود، مسلماً تأمین اجتماعی تنها در پی وصول طلب خود بوده و به دنبال تولید و توسعه شرکت نیست.

‏نائب رییس شورای اسلامی کار شرکت هپکو خاطرنشان کرد: از مسئولان استانی و کشوری درخواست داریم با نظر کارشناسان و متخصصان تصمیم گیری کنند این در حالی بوده که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستا توانایی راه اندازی و توسعه هپکو را ندارد

شستا توانایی راه اندازی و توسعه هپکو را ندارد