مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-09ورزشي

آخرین مصوبات کرونایی در سمنان/ نماز جمعه در برخی مناطق برگزار نمی شود


بر اساس آخرین مصوبات کرونایی در استان سمنان، نماز جمعه در برخی مناطق این استان برگزار نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، دوازدهمین جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان ظهر امروز در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد و مصوبات مهمی با خود به همراه داشت.

الزام به استفاده از ماسک در ادارات و نهادها و دستگاه های اجرایی سطح استان همراه با تأمین اقلام بهداشتی (مواد ضدعفونی کننده و ماسک) موردنیاز توسط کلیه دستگاه های اجرایی و شهرداری های تابعه و لغو برگزاری مراسم نماز جمعه بیستم تیرماه و نمازهای جماعت تا اطلاع ثانوی در شهرستان های گرمسار و مهدی شهر در این نشست مصوب شد.

ممنوعیت و لغو برگزاری کلیه مراسم و برنامه هایی که منجر به تجمعات می شود؛ از قبیل مراسم عروسی، ترحیم، برنامه های فرهنگی، ورزشی، اوقات فراغت، همایش های اداری و .

در سطح تمامی شهرستان ها و مناطق استان نیز مصوب شد.

ساماندهی برنامه های پرورشی برای بهبود وضعیت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان و افزایش نشاط اجتماعی آموزش و پرورش، محدودیت برگزاری جلسات اداری به صورت حضوری در حد امکان و برگزاری جلسات به صورت ویدئوکنفرانس توسط کلیه دستگاه های اجرایی و الزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فروشگاه های بزرگ، اصناف، نانوایی ها، جایگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مصوبات کرونایی در سمنان/ نماز جمعه در برخی مناطق برگزار نمی شود

آخرین مصوبات کرونایی در سمنان/ نماز جمعه در برخی مناطق برگزار نمی شود