مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-09سياسي

یکی از عوامل فساد انحصار است/ پیگیری اصلاح «قانون وکالت» در مجلس


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان با اشاره به لزوم اصلاح قانون وکالت، اعلام کرد: نمایندگان در خصوص شکست انحصار صدور مجوز و حمایت از اصلاح «قانون وکالت» باید این قانون را دقیق بررسی کرده و پس از بررسی های لازم اقدامات مقتضی را به نفع مردم انجام دهند که .

- حسین خسروی اسفزار امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به موضوع انحصار کانون های وکلا اظهار داشت: انحصار به صورت کلی در هر موضوعی زمینه ساز فساد است.

وی با اشاره به قوانین موجود در کشور و خصوصاً قانون اساسی کشور جمهوری اسلامی، بیان داشت: در هر کشوری به تعبیر شایسته ملاک قانون است و این قانون به طور حتم از بی قانونی بهتر است.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: قانون برای بهره مندی افراد در هر زمینه ای اعم از استخدام و مسائل اقتصادی شرایطی لحاظ کرده است و اگر قانون در حوزه های مختلف مراعات نشود و خلاف قانون و مقررات انحصار صورت پذیرد محکوم است.

خسروی انحصار را یکی از عوامل فساد دانست و تبیین کرد: یکی از عوامل فساد انحصار است و این انحصار از هر زمینه ای ممکن است صورت پذیرد مانند مانند رانت اطلاعاتی یا رانت مادی که همه این موارد طبیعتاً فسادانگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از عوامل فساد انحصار است/ پیگیری اصلاح «قانون وکالت» در مجلس

یکی از عوامل فساد انحصار است/ پیگیری اصلاح «قانون وکالت» در مجلس