مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-09سياسي

وزارت کشور در برگزاری انتخابات های پیش رو تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست


در سال آینده چهار انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس و خبرگان را داریم که از همین الان در حال فراهم کردن زمینه ها برای برگزاری این انتخابات ها هستیم.

- معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در سال آینده چهار انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس و خبرگان را داریم که از همین الان در حال فراهم کردن زمینه ها برای برگزاری این انتخابات ها هستیم.

در برگزاری انتخابات های پیش رو، تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در نشست مدیران ارشد وزارت کشور با معاون اول ریاست جمهوری با تاکید بر این که معاونت سیاسی وزارت کشور با سه کارکرد سیاسی، انتخاباتی و تقسیمات کشوری در راستای پیشبرد اهداف عالیه دولت عمل می کند ، اظهار کرد: محور و اساس برنامه ریزی ما بر چهار مولفه آرامش، امنیت، آزادی و پیشرفت منطبق است.

معاون وزیر کشور با اشاره به کارویژه امور سیاسی وزارت کشور گفت: ساماندهی تحزب و فعالیت تشکل های سیاسی در قالب کمیسیون ماده 10 احزاب صورت می گیرد.

در کشور حدود 118 حزب دارای مجوز دار که خود را با مفاد قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی تطبیق داده اند، در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور در برگزاری انتخابات های پیش رو تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست

وزارت کشور در برگزاری انتخابات های پیش رو تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست