مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-09اقتصادي

ورود «شستا» به طرح های توسعه ای خراسان جنوبی/ وعده اشتغال 1200 نفر


بعد از سفر دو روزه مدیرعامل شستا به استان، مقرر شد با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی، خط جدیدی در کارخانه فرآوری ذغال طبس ایجاد شود که اشتغال زایی برای 1200 نفر و تثبیت اشتغال برای 2500 نیروی فعال موجود را به همراه خواهد داشت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدصادق معتمدیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ذخایر خدادادی، عامل ترغیب شرکت های بزرگ کشور برای سرمایه گذاری در استان بوده است.

وی از ورود صدر تأمین از حوزه های وابسته به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی به ذغال سنگ طبس خبر داد و گفت: صدر تأمین از شرکت های معدنی بزرگ کشور است که از سال گذشته معدن ذغال پرورده طبس را خریداری نموده و اتفاقات خوبی را در این زمینه رقم زده است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بعد از موفقیت صدر تأمین، شستا برای توسعه سرمایه گذاری ها و برنامه های خود در ذغال طبس ورود کرد.

معتمدیان عنوان داشت: در همین راستا بعد از سفر دو روزه مدیرعامل شستا به استان، مقرر شد با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی، خط جدیدی در کارخانه فرآوری ذغال طبس ایجاد شود که اشتغال زایی برای 1200 نفر و تثبیت اشتغال برای 2500 نیروی فعال موجود را به همراه خواهد داشت.

وی از ورود شستا به موضوع ایجاد خط تولید آهک هیدراته در قاین گفت و خاطرنشان کرد: با ورود شستا به این موضوع، ظرف دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود «شستا» به طرح های توسعه ای خراسان جنوبی/ وعده اشتغال 1200 نفر

ورود «شستا» به طرح های توسعه ای خراسان جنوبی/ وعده اشتغال 1200 نفر