مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-09سياسي

رونمایی از سامانه الکترونیکی رأی دهی در شورای شهر شیراز


شورای اسلامی شهر شیراز با رونمایی از سامانه شفافیت و الکترونیک رأی دهی گامی جدید در راستای تبدیل شورای به اتاق شیشه ای برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در یک صد و چهلمین جلسه شورای شهر شیراز ابراهیم صبوری در خصوص سامانه الکترونیکی رأی دهی در شورای شهر شیراز گفت: شورای شهر شیراز یکی از اولین شوراهای اسلامی شهر در کشور بود که سامانه شفافیت را ایجاد کرد این سامانه در راستای تبدیل کردن شورای شهر به اتاق شیشه ای بود.

این عضو شورای شهر شیراز اضافه کرد: سامانه الکترونیکی شورای شهر شیراز نیز رونمایی شده و این سامانه به گونه ای است که تمامی مصوباتی که از اولین دوره شورای اسلامی شهر شیراز لغایت آخرین مصوباتی که در شورای پنجم شهر شیراز مصوب می شود در این سامانه بارگذاری می شود.

وی ادامه داد: از ویژگی هایی که این سامانه دارد می توان به بهره گیری از نظرات مردم و پیشنهاد مردم در راستای توسعه خدمات رسانی به آنان اشاره کرد.

تذکر جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به شهردار شیراز مطابق مصوبه ‏‬ شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری شیراز ملزم بوده است نسبت به بازنشسته نمودن کلیه کارکنان شهرداری شیراز با سابقه 35 سال خدمت و بیشتر برابر با ضوابط و مقررات مربوطه تا پایان سال 98 اقدام و گزارش آن را به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه نماید و بر اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه الکترونیکی رأی دهی در شورای شهر شیراز

رونمایی از سامانه الکترونیکی رأی دهی در شورای شهر شیراز