مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-09سياسي

سرمنشأ تمامی مشکلات، تحریم نیست


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سرمنشأ تمامی مشکلات، ناشی از تحریم ها نبوده و در برخی حوزه ها شاهد بی تدبیری هستیم.

- حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در دیدار مدیران و کارکنان اداره کل تامین اجتماعی با وی، هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را به کارکنان و افراد تحت پوشش این نهادها تبرک گفت و افزود: اداره کل تامین اجتماعی پاسخگوترین نهاد به مکاتبات و مراجعات در سطح استان است که جا دارد از کارکنان و پرسنل این سازمان قدردانی کنم.

وی با انتقاد از سیستم اداری، بیان کرد: احداث بیمارستان 327 تختخوابی تأمین اجتماعی در تبریز، از جمله مطالبات جامعه کارگری و بازنشستگی استان است که علی رغم تاریخچه نه چندان مطلوب آن، امیدوارم با پیگیری امر از جانب مدیران ذیربط هر چه سریع تر به نتیجه برسد.

وی، ارتقای کمی و کیفی خدمات در حوزه بهزیستی و تامین اجتماعی را مورد توجه قرار داده و تاکید کرد: این که دیده می شود کارکنان بهزیستی و تامین اجتماعی در جهت خدمت رسانی به آحاد جامعه پای کار بوده و رضایت مخاطبان به ویژه افراد محروم و نیازمند جامعه از نظر مالی و جسمی را تامین می کنند، رضایت بخش بوده و اقدامات انجام شده جای تقدیر دارد اما باید توجه کرد که تا نقطه مطلوب هنوز فاصله بسیار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمنشأ تمامی مشکلات، تحریم نیست

سرمنشأ تمامی مشکلات، تحریم نیست