مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-09اقتصادي

پشت پرده بازی موبایلی/ اعلام ممنوعیت واردات گوشی دلیل افسار پاره کردن قیمت ها


در پی اعلام ممنوعیت واردات گوشی بالای 300 یورو، قیمت ها در بازار گوشی تلفن همراه افسار پاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه رسالت در گزارشی به افزایش قیمت گوشی تلفن همراه در پی ممنوعیت واردات گوشی های بالای 300 یورو پرداخته است که مهم ترین بخش های آن در ادامه می آید.

قیمت انواع گوشی تلفن همراه طی چند روز اخیر با انتشار خبری مبنی بر تصمیم انجمن واردکنندگان تلفن همراه برای ممنوعیت واردات گوشی های بالای 300 یورو شوک قیمتی را به بازار وارد و قیمت بعضی از گوشی های همراه را در طول یک هفته با رشد فزآینده ای روبه رو کرد و باعث تورم 50 درصدی در قیمت گوشی ها در این رده قیمتی شد؛ تصمیمی که خودسرانه گرفته شد تا سود بالایی را به جیب واردکنندگان موبایل سرازیرکند.

علاوه بر این گوشی های پرمصرف که در رده قیمت پایین و متوسط جای می گیرند نیز از این افزایش نرخ کاذب بی بهره نمانده اند و تا 10 درصد، افزایش قیمت داشته اند.

به عنوان نمونه قیمت گوشی سامسونگ گلکسی مدل1 A  که هفته گذشته یک میلیون و 800 هزار تومان بود، طی روزهای اخیر به دو میلیون و 70 هزار تومان رسیده است.

گوشی سامسونگ مدل Acs  ، 4 میلیون و 840 هزار تومان قیمت گذاری شده است درحالی که هفته گذشته کمتر از 5/4 میلیون تومان به فروش می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده بازی موبایلی/ اعلام ممنوعیت واردات گوشی دلیل افسار پاره کردن قیمت ها

پشت پرده بازی موبایلی/ اعلام ممنوعیت واردات گوشی دلیل افسار پاره کردن قیمت ها