مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-09پزشكي

شهرستان رفسنجان در وضعیت قرمز قرار دارد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در حال حاضر شهرستان رفسنجان از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد جمالی زاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران بستری نسبت به هفته های قبل در حال افزایش است، به همین نسبت موارد مثبت سرپایی هم در حال افزایش است.

وی افزود: متأسفانه در برخی از شهرستانها اوضاع خیلی نگران کننده است و اگر همشهریان ما هم موضوع را جدی نگیرند حتماً در روزهای آتی اوضاع رفسنجان نیز وخیم خواهد شد.

وی بیان کرد: توصیه می کنیم که افراد به محض مشاهده علائمی مثل تب، بدن درد، علائم تنفسی مثل سرفه و گلودرد، از دست دادن حس بویایی و… در خانه بمانند و از رفتن به محل کار و یا حضور در اجتماعات جداً خودداری کنند تا باعث ابتلاء سایر افراد نشوند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه ما نگران کادر درمان هستیم که واقعاً خسته هستند، تصریح کرد: مثلث سلامتی در کنترل کرونا عبارت است استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست ها با آب و صابون.

جمالی زاده در ادامه ابراز داشت: با بررسی بیماران در روزهای اخیر مشاهده کردیم که عمده راه انتقال از طریق تماس فرد سالم با افراد بیمار بوده که این امر عمدتاً در میهمانی ها، دورهمی ها، تفریحات آخر هفته بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان رفسنجان در وضعیت قرمز قرار دارد

شهرستان رفسنجان در وضعیت قرمز قرار دارد