مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-09بين الملل

شکایت انجمن روزنامه نگاران برزیل از رییس جمهوری کرونایی برزیل


بولسونارو روز سه شنبه در حالی که کرونا داشت گروهی از خبرنگاران را به کاخ ریاست جمهوری دعوت کرد تا به آنها اطلاع دهد تست او مثبت شده است.

- شکایت انجمن روزنامه نگاران برزیل از رییس جمهوری کرونایی برزیل بولسونارو روز سه شنبه در حالی که کرونا داشت گروهی از خبرنگاران را به کاخ ریاست جمهوری دعوت کرد تا به آنها اطلاع دهد تست او مثبت شده است.

انجمن روزنامه نگاران برزیل اعلام کرد از ژاییر بولسونارو رییس جمهوری برزیل به خاطر به خاطر انداختن جان خبرنگاران هنگام مصاحبه مطبوعاتی روز سه‌شنبه گذشته به دیوان عالی برزیل شکایت می‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از لاتین آمریکا تریبون ، انجمن روزنامه‌نگاران برزیل (ABI) اعلام کرده بولسونارو روز سه‌شنبه بدون رعایت فاصله اجتماعی گروهی از خبرنگاران را به کاخ ریاست جمهوری دعوت کرد و در آنجا رسما اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است.

به گفته این انجمن، بولسونارو در اواخر مصاحبه چند قدم عقب رفته و ماسک خود را برداشته و صحبت کرده است و جان خبرنگاران حاضر در اتاق را به خطر انداخته است.

پائولو جرونیمو دوسوسا رییس انجمن روزنامه نگاران برزیل در بیانیه خود تاکید کرده : بولسوناروعلی‌رغم اینکه می‌دانسته مبتلا به کووید-19 است به اعمال مجرمانه خود ادامه داده و جان دیگران را به خطر می‌اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت انجمن روزنامه نگاران برزیل از رییس جمهوری کرونایی برزیل

شکایت انجمن روزنامه نگاران برزیل از رییس جمهوری کرونایی برزیل