مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-09سياسي

همکاری محور گفت وگوی ویدیویی مقامات تاجیک و ایتالیا


معاون وزیر امور خارجه تاجیکستان و سفیر ایتالیا در این کشور که در تاشکند اقامت دارد، در نشستی ویدیویی با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.

- علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به مباحثی که در نشست غیرعلنی درباره آقای تاجگردون از سوی نمایندگان معترض به اعتبارنامه وی مطرح شد و همچنین دفاعیات ایشان در نهایت نمایندگان به این نتیجه رسیدند که اعتبارنامه وی را رد کنند و اجازه حضور تاجگردون در مجلس داده نشود.

وی افزود: با توجه به اینکه این موضوع برخی از حاشیه ها را ایجاد کرده اولاً  ما و تمامی نمایندگان معترض به اعتبارنامه آقای تاجگردون ارادت خود را به تمامی استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص حوزه انتخابیه گچساران و باشت اعلام می کنیم و در ثانی این عزیزان باید بدانند که ما مشکلات آنها را پیگیری خواهیم کرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با تقدیر از تمام کسانی در راستای رد اعتبارنامه تاجگردون قدم برداشتند اظهار داشت: از تمامی دلسوزانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه تلاش کردند قدردانی می کنم اما مردم آن حوزه انتخابیه باید بدانند که ما از آنها غفلت نخواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت ها به کار خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری محور گفت وگوی ویدیویی مقامات تاجیک و ایتالیا

همکاری محور گفت وگوی ویدیویی مقامات تاجیک و ایتالیا