مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-09حوادث

15 هکتار از اراضی ملی و مراتع نساره علیا طعمه حریق شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیواندره با بیان اینکه 15 هکتار از اراضی ملی و مراتع طعمه حریق شد, گفت: آتش سوزی در سه کیلومتری شهر دیواندره و در مراتع روستای نساره اتفاق افتاد.

- سنندج - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیواندره با بیان اینکه 15 هکتار از اراضی ملی و مراتع طعمه حریق شد, گفت: آتش سوزی در سه کیلومتری شهر دیواندره و در مراتع روستای نساره اتفاق افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کردستان، منصور امینی اظهار داشت: این حریق گسترده ترین آتش سوزی حادث شده در مراتع شهرستان دیواندره در سال جاری بود که با همکاری عمومی به طور کامل مهار شد.

وی با بیان اینکه در این آتش سوزی 15 هکتار از اراضی ملی و نیم هکتار ازمزارع گندم طعمه حریق شد, افزود: آتش سوزی در مراتع علاوه بر خسارات جبران ناپذیر به منابع پایه آب و خاک، تهدیدی جدی برای مزارع گندم (به ویژه در فصل تابستان) به شمار می رود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیواندره ادامه داد: عموم بهره برداران باید با اشراف به این موضوع آمادگی لازم برای پیشگیری و مقابله با هر نوع آتش سوزی مراتع را با هماهنگی دهیاری های منطقه در نظر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هکتار از اراضی ملی و مراتع نساره علیا طعمه حریق شد

15 هکتار از اراضی ملی و مراتع نساره علیا طعمه حریق شد