مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:402020-07-09اقتصادي

قطع سهمیه 14 نانوایی در زنجان/ تعطیلی های کرونایی موردی می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از قطع سهمیه 14 نانوایی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: بازرسی ها به جدیت ادامه دارد.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین رشد صعودی این ویروس در هفته های اخیر و به منظور نظارت بر مسائل بهداشتی و دستورالعمل های بهداشتی بازرسی های از صنوف مختلف به صورت مستمر انجام می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه از جمله پروتکل های بهداشتی که باید اصناف رعایت کنند شامل گندزدایی محوطه های بازار، مجتمع های تجاری، رعایت مسائل بهداشتی است، گفت: در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت الزامات بهداشتی با این دسته از واحدهای صنفی برخورد قانونی صورت گرفته و حتی پلمپ خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین طبق هماهنگی صورت گرفته تعطیلی ها مطلق نخواهد بود و برای مثال اگر مجتمعی رعایت بهداشت را نکرد، فقط آن مجتمع تعطیل خواهد شد.

فغفوری با بیان اینکه در هر صنف مطابق فعالیتی که دارد، واحدها موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی شده اند، اضافه کرد: برای مثال همه نانوایی ها موظف به استفاده از دستگاه کارتخوان بودند که این اتفاق رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع سهمیه 14 نانوایی در زنجان/ تعطیلی های کرونایی موردی می شود

قطع سهمیه 14 نانوایی در زنجان/ تعطیلی های کرونایی موردی می شود