مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-08بين الملل

تحلیلگر صهیونیست: توافقنامه نظامی دمشق-تهران، دو پیام برای «اسراییل» دارد


یک تحلیلگر صهیونیست معتقد است ایران با امضای توافق نظامی با سوریه، دو پیام به رژیم صهیونیستی در موضوع سوریه و فلسطین اشغالی داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی ایوب وزیر دفاع سوریه و محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (چهارشنبه) در زمینه گسترش همکاری های نظامی، معاهده ای امضا کردند.

این توافق بسیار مهم در این شرایط حساس، از دید رژیم صهیونیستی و تحلیلگران فعال در شبکه های این رژیم دور نماند و آن را پیامی برای تل آویو ارزیابی کردند.

روعی قیس تحلیلگر نظامی شبکه کان نیوز تلویزیون رژیم صهیونیستی می گوید: قطعا ایران می خواهد با این توافقنامه، دو پیام به اسراییل مخابره کند .

قیس مدعی شد که پیام نخست این است که پیش از هر چیز، ما در سوریه باقی می مانیم و حملات شما هر اندازه که باشد، این مسئله را تغییر نخواهد داد .

این تحلیلگر صهیونیست درباره پیام دوم نیز تصریح کرد که ایران و همپیمانانش قادر هستند اسراییل را از خاک سوریه هدف قرار دهند .

شبکه خبری المیادین نیز به نقل از رسانه های صهیونیستی گزارش داد: ظاهرا ایران تلاش می کند و می تواند مانند سال های گذشته، اسراییل را هدف قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر صهیونیست: توافقنامه نظامی دمشق-تهران، دو پیام برای «اسراییل» دارد

تحلیلگر صهیونیست: توافقنامه نظامی دمشق-تهران، دو پیام برای «اسراییل» دارد