مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 20:102020-07-08سياسي

ثروت های نامشروع افراد را به بیت المال یا صاحبان آن برمی گردانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین اژه ای در برنامه بدون توقف با بیان اینکه یکی از مسائلی که جزو اهداف مهم نظام ماست، - حجت الاسلام اژه ای با بیان اینکه کسانی که ثروتی را به طریق نامشروع کسب می کنند، آنرا به بیت المال یا صاحب آن برگردانیم، گفت: اگر ثروتی توسط فردی به صورت نامشروع کسب شد، قابل تحمل نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام و المسلمین اژه ای در برنامه بدون توقف با بیان اینکه یکی از مسائلی که جزو اهداف مهم نظام ماست، این است که کسانی که ثروتی را به طریق نامشروع کسب می کنند، آنرا به بیت المال یا صاحب آن برگردانیم، گفت: اگر ثروتی توسط فردی به صورت نامشروع کسب شد، قابل تحمل نیست.

یکی از وظایف قوه قضاییه این است که با افرادی که ثروتی را به صورت غیر مشروع به دست آورده اند، برخورد کند که این نیازمند کمک دولت، مجلس و مردم است.

وی در ادامه افزود: در سند تحول قوه قضاییه زمینه های ثروت اندوزی ناحق بررسی شده است.

ما زمینه های ایجاد ثروت های نامشروع را شناسایی و راهکارهایش را پیش بینی کردیم و برنامه ریزی آن انجام شد؛ اما تحقق این برنامه نیازمند کمک مجلس، دولت و مردم است و اگر این مشارکت محقق شود، می توانیم یک گام بلند برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثروت های نامشروع افراد را به بیت المال یا صاحبان آن برمی گردانیم

ثروت های نامشروع افراد را به بیت المال یا صاحبان آن برمی گردانیم