مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 19:252020-07-08سياسي

مردان و زنان جهان اسلام در دامن زنان عاشورایی تربیت می شوند


شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مردان عاشورایی در دامن زنان عاشورایی تربیت می شوند، گفت: مردان و زنان جهان اسلام در دامن زنان عاشورایی تربیت می شوند و دامن مادر اولین و بهترین مدرسه ای است که در آن ارزش های عاشورایی به فرزندان جهان اسلام برای آینده تعلیم داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، غلامعلی حداد عادل چهارشنبه شب در نخستین نشست از سلسله نشست های بانوان عاشورایی که با هدف معرفی جایگاه بانوان اسلام، با موضوع نقش بانوان صدراسلام تا پایان امامت امام حسن مجتبی (ع)، به صورت مجازی برگزار شد به تبیین جایگاه زن در اسلام پرداخت.

وی گفت: زن در اسلام از نظر معنوی و در پیشگاه خداوند با مرد یکسان است، برخلاف برخی تصورات غلط قدیمی که امروز هم ممکن است در اذهان جای داشته باشد، هیچ تفاوتی میان زن و مرد وجود ندارد.

مرد به دلیل مرد بودن، رجحانی بر زن ندارد، زن و مرد هر دو بنده خدا هستند و قابلیت تعالی یافتن و کمال یافتن را دارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه با ظهور اسلام، زن از نظر اختیارات، شأن، کرامت و عزت مقام ارجمندی پیدا کرد، یادآور شد: زن پس از اسلام میدان وسیعی برای فعالیت اجتماعی پیدا کرد و بانوان بزرگی همچون حضرت خدیجه (س) سهم بزرگی در پایه گذاری و ترویج اسلام داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان و زنان جهان اسلام در دامن زنان عاشورایی تربیت می شوند

مردان و زنان جهان اسلام در دامن زنان عاشورایی تربیت می شوند