مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 14:002020-07-08سياسي

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه الزهرا (س) پیرو شعر نامه ای با قافیه به تنگ آمده!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمبسیج اساتید دانشگاه الزهرا (س) پیرو نقد های وارده پیشین از سوی نخبگان ولایتمدار و انقلابی کشورمان بر مکتوبات سرگشاده برخی خود بزرگ بینان، - بیانیه بسیج اساتید دانشگاه الزهرا (س) پیرو شعر نامه ای با قافیه به تنگ آمده! بسیج اساتید دانشگاه الزهرا (س) پیرو بیانیه موسوی خویینی ها اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمبسیج اساتید دانشگاه الزهرا (س) پیرو نقد های وارده پیشین از سوی نخبگان ولایتمدار و انقلابی کشورمان بر مکتوبات سرگشاده برخی خود بزرگ بینان، مواردی را به قلم بدستان آن یادآور می شود: 1.

اقتضای نقد عالمانه و عادلانه آن است که ناقد، ضمن آگاهی از شرح وظایف قانونی طرف مقابل، نقد خود را به طور ویژه، مستند بر موارد تخلف از قانون مطرح نماید تا حمل بر عوام فریبی نگردد.

2.

در فرض ادعای جانب داری از ملت باید گفت: اولاً عقل و انصاف حکم می کند گلایه و نظر حقیقی خود مردم به ستوه آمده از بی تدبیری و بی انصافی های مدیران خاطی تحت حمایت نویسندگان، مورد توجه قرار گیرد تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد؛ ثانیاً مردم هوشمند و فرهیخته ایران عزیز به خوبی می دانند که آنچه بر ایشان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه الزهرا (س) پیرو شعر نامه ای با قافیه به تنگ آمده!

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه الزهرا (س) پیرو شعر نامه ای با قافیه به تنگ آمده!