مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-08فرهنگي

مستندسازان ایرانی ادبیات بین المللی هنر را به خوبی آموخته اند


امروز کشور ما در مستندسازی پیشرفت کرده که این موضوع جای خوشحالی دارد.

در دهه های اخیر مستندسازان ایرانی با ادبیات بین المللی سخن گفتن، - ایسنا/خراسان رضوی یک مستندساز گفت: امروز کشور ما در مستندسازی پیشرفت کرده که این موضوع جای خوشحالی دارد.

در دهه های اخیر مستندسازان ایرانی با ادبیات بین المللی سخن گفتن، رعایت استانداردهای جهانی و ایجاد نگاه متفاوت آشنا شده و آن را آموخته اند.

محسن اسلام زاده در یکی از سلسله نشست های حوزه هنری خراسان رضوی که با موضوع گفت وگو پیرامون کارگردانی سینمای مستند به صورت زنده در فضای مجازی برگزار شد، در رابطه با پیشرفت سینمای مستند در ایران اظهار کرد: البته این مساله آسیب هایی را هم ممکن است به وجود بیاورد و آن تاثیر جشنواره های جهانی بر هنرمندان است که ممکن است آن ها را از مسیر طبیعی و درست خارج کند و باعث شود برای بیشتر دیده شدن از بیان کردن حقیقت ها صرف نظر کنند.

این مستندساز با بیان اینکه هر مستند از 2 بخش تحقیقات و زیبایی شناسی تشکیل می شود، بیان کرد: به نظر من مستند 2 پایه دارد که یکی تحقیقات محتوایی و دیگری زیبایی شناسی است که باید در آن به سوژه های متفاوت توجه شود.

به همین دلیل افرادی که اهل هنر نیستند و دغدغه غیر هنری دارند اما شروع به ساخت مستند می کنند، موفق تر از بقیه هستند چون بیان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازان ایرانی ادبیات بین المللی هنر را به خوبی آموخته اند

مستندسازان ایرانی ادبیات بین المللی هنر را به خوبی آموخته اند