مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 00:352020-07-07سياسي

در بحران کرونا کمبود پزشک نداریم/ دانشجویان پزشکی زودتر فارغ التحصیل می شوند


علی کبیر قائم مقام مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو،در پاسخ به این پرسش که آیا میزان پزشک در کشور با جمعیت همخوانی دارد و کمبود پزشک داریم یا خیر، - قائم مقام مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی گفت: شاخص های کشور ما در زمینه نسبت پزشک به جمعیت شاخص مناسبی است و ما در کشور توانسته ایم از تخصص های مختلف استفاده کنیم.

علی کبیر قائم مقام مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو،در پاسخ به این پرسش که آیا میزان پزشک در کشور با جمعیت همخوانی دارد و کمبود پزشک داریم یا خیر، عنوان کرد: شاخص های کشور ما در زمینه نسبت پزشک به جمعیت شاخص مناسبی است و ما در کشور توانسته ایم از تخصص های مختلف استفاده کنیم و باید بگیم در این بحران کمبود پزشک نداریم.

وی اضافه کرد: حتی بحث فارغ التحصیل کردن زودتر گروه علوم پزشکی برای برطرف کردن نیاز کشور در شرایط کرونا هم مورد بحث قرار گرفته است.

کبیر درخصوص جشنواره شهید مطهری نیز اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره شهید مطهری امسال 16 برگزیده دارد.

هر ساله در هر حیطه یک تا سه برگزیده دارد که امسال تنها در یک حیطه رتبه سوم داریم و سایر حیطه ها برگزیدگان اول تا سوم دارند و در نهایت 16 فرآیند برگزیده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحران کرونا کمبود پزشک نداریم/ دانشجویان پزشکی زودتر فارغ التحصیل می شوند

در بحران کرونا کمبود پزشک نداریم/ دانشجویان پزشکی زودتر فارغ التحصیل می شوند