مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 00:102020-07-07ورزشي

مشایخی: امیدوارم پترو در لیگ بسکتبال بماند/ آپشن قراردادها را نگرفته ایم


گارد راس تیم ملی و فصل گذشته تیم پتروشیمی بندر امام گفت: امیدوارم تیم ریشه داری چون پتروشیمی منحل نشده و برای فصل آینده نیز در لیگ بسکتبال بماند، - گارد راس تیم ملی و فصل گذشته تیم پتروشیمی بندر امام گفت: امیدوارم تیم ریشه داری چون پتروشیمی منحل نشده و برای فصل آینده نیز در لیگ بسکتبال بماند، چرا که جایگزین پیدا کردن برای چنین تیم هایی سخت است.

سجاد مشایخی در گفت وگو با ایسنا، درباره ادامه همکاری اش با تیم پتروشیمی بندر امام برای فصل آینده لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد: متاسفانه هنوز خبری از حضور تیم فصل گذشته من یعنی تیم پترو در فصل جدید نیست و باید ببینیم که اعلام آمادگی می کند یا خیر.

شرایط چند تیم خوب دیگر هم معلوم نیست و همچنین باید ببینیم مسئولان فدراسیون می توانند اجازه شروع لیگ را از ستاد ملی مبارزه با کرونا بگیرند یا نه.

گفته می شود لیگ تا دو ماه آینده آغاز خواهد شد، اما با این وجود فعلا کسی از باشگاه به من زنگ هم نزده و باید ببینیم شریط تیم پترو چگونه خواهد شد.

او با بیان اینکه امیدوار است پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال بماند، ادامه داد: تا به این لحظه تکلیف مشخص نیست و من شخصا امیدوارم تیم پترو برای حضور در فصل جدید لیگ اعلام آمادگی کرده و منحل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشایخی: امیدوارم پترو در لیگ بسکتبال بماند/ آپشن قراردادها را نگرفته ایم

مشایخی: امیدوارم پترو در لیگ بسکتبال بماند/ آپشن قراردادها را نگرفته ایم