مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 23:052020-07-07بين الملل

آمریکا به دلیل تبت محدودیت صدور روادید علیه مقامات چینی اعمال می کند


وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که به دلیل آنکه چین محدودیت دسترسی به منطقه تبت را برای دیپلمات های آمریکایی اعمال کرده، این کشور نیز محدودیت صدور روادید علیه تعدادی از مقامات چینی اعمال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که محدودیت های صدور روادید برای تعدادی از مقامات چینی که مسئول سیاست کنترل دسترسی خارجی ها به منطقه خودمختار تبت هستند را در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: پکن به طور سیستماتیک مانع از سفر به منطقه خودمختار تبت و دیگر مناطق تبت توسط دیپلمات های آمریکا و دیگر مقامات، روزنامه نگاران و گردشگران می شود این در حالی است که مقامات جمهوری خلق چین و دیگر شهروندان از دسترسی گسترده به آمریکا بهره می برند.

وی اضافه کرد: بنابراین امروز من محدودیت صدور روادید برای مقامات دولت جمهوری خلق چین و حزب کمونیست چین را اعلام می کنم که در ایجاد و اجرای سیاست های مربوط به دسترسی خارجی ها به منطقه تبت نقش دارند.

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه این بیانیه گفت: دسترسی به مناطق تبت به طور فزاینده ای برای ثبات منطقه حیاتی است و جمهوری خلق چین در حال نقض حقوق بشر در آنجا بوده و پکن در جلوگیری از تخریب زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دلیل تبت محدودیت صدور روادید علیه مقامات چینی اعمال می کند

آمریکا به دلیل تبت محدودیت صدور روادید علیه مقامات چینی اعمال می کند