مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 21:452020-07-07فرهنگي

حمایت کانون از نویسندگان کودک و نوجوان/ قلم نویسنده باید «امید» و «شادی» بپراکند


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه ادبیات ادبیات کودک و نوجوان بار فرهنگی و تربیتی جامعه را در سطح وسیعی می تواند به دوش بکشد از حمایت کانون از نویسندگان کودک و نوجوان خبر داد.

- خبرگزاری فارس ـ همدان، 18 تیرماه، سالروز درگذشت مهدی آذریزدی نویسنده کتاب های قصه های خوب برای بچه های خوب ، قصه های تازه از کتاب های کهن ، گربه ناقلا ، گربه تنبل ، مثنوی (برای بچه ها)،، مجموعه قصه های ساده و.

به نام روز ادبیات کودک و نوجوان نامگذاری شده است.

به قطع یقین این نامگذاری نشان از اهمیت این نوع ادبیات دارد و نیز تأکیدی بر نقش مهم و پررنگ نویسندگان این حوزه که باید روحیات، احساسات و خلق و خوی کودکان و نوجوانان و نیازهای آنها را بشناسند تا بتوانند از دریچه نگاه آنها قلم بزنند تا آنجا که وقتی کودک و نوجوان داستان را می خواند هرگز این حس در او ایجاد نشود که این داستان و قصه را فردی بزرگسال نوشته است؛ یعنی باید نویسنده این قشر  با داستان ها و نوشته هایش بچگی کند و لذت این دوران را به آنها بچشاند.

برای بررسی بیشتر این نوع ادبیات و جایگاه آن با خانم معصومه ابراهیمی هژیر معاون فرهنگی کانون پرروش فکری کودک و نوجوان استان، نویسنده و مدرس ادبیات کودک و نوجوان و مدرس دانشگاه به گفت وگو نشستیم و سوالات خود را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کانون از نویسندگان کودک و نوجوان/ قلم نویسنده باید «امید» و «شادی» بپراکند

حمایت کانون از نویسندگان کودک و نوجوان/ قلم نویسنده باید «امید» و «شادی» بپراکند