مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 21:202020-07-07پزشكي

افزایش مبتلایان کرونایی مازندران به 645 تن


با وجود آنکه تقریبا تمامی متخصصان عفونی بر لزوم استفاده از ماسک، حضور نیافتن در مراسم و تجمعات غیرضرور و در خانه ماندن تاکید دارند، همچنان برخی مردم مازندران این موضوع را رعایت نمی کنند.

- ایسنا/مازندران با وجود آنکه تقریبا تمامی متخصصان عفونی بر لزوم استفاده از ماسک، حضور نیافتن در مراسم و تجمعات غیرضرور و در خانه ماندن تاکید دارند، همچنان برخی مردم مازندران این موضوع را رعایت نمی کنند.

موضوعی که به قیمت افزایش مبتلایان به کرونا در این استان انجامید.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رییس این دانشگاه با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استان، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 112 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت 65 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون 493 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تاکید کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی جزء حقوق شهروندی محسوب می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبتلایان کرونایی مازندران به 645 تن

افزایش مبتلایان کرونایی مازندران به 645 تن