مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-07اجتماعي

حمایت از اهالی فرهنگ و هنر اولویت دولت است


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن اهالی فرهنگ و هنر از این بحران، دولت به دنبال حمایت از اهالی این قشر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی بدرشکوهی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به تعطیلی رویدادهای فرهنگی و هنری به دلیل شیوع کرونا معیشت هنرمندان به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است، به طوری که هنرمندان مجبور به اشتغال در شغل های پاره وقت شده اند.

وی اظهار کرد: باید تمهیداتی مانند ارائه بسته های حمایتی برای هنرمندان در نظر گرفته شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی، رویدادهای فرهنگی به شکل منطقی و متعارف ادامه یابد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه تا جایی که امکان داشته باشد دولت در این شرایط از اهالی فرهنگ و هنر حمایت می کند، گفت: مسائل و مشکلات مربوط به این حوزه مانند کمبود فضای فرهنگی، سالن های نمایشگاهی، سالن تئاتر، موسیقی و سالن های تمرین باید به صورت جدی پیگیری شود و مسئولان متولی با شایستگی تمام تمهیدات لازم را در این زمینه اتخاد کنند.

بدرشکوهی، ادامه داد: تأمین و تخصیص اعتبار و ضرورت توجه بیش از گذشته در شأن حوزه فرهنگ و هنر و جایگاه شهر اولین ها ایجاب می کند گام های مؤثری در این زمینه برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از اهالی فرهنگ و هنر اولویت دولت است

حمایت از اهالی فرهنگ و هنر اولویت دولت است