مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-07سياسي

عدالت مالیاتی در کشور اجرا شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: سازمان امور مالیاتی باید تمرکز خود را بر اجرای عدالت مالیاتی در کشور قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با مدیر کل مالیات استان همدان، با بیان اینکه در دریافت مالیات باید شرایط موجود جامعه را هم لحاظ کرد، اظهار داشت: از آنجایی که با مشکلات اقتصادی در کشور مواجه هستیم، بنابراین نباید در دریافت مالیات، فشار مالیاتی به مردم وارد شود که پس از آن نارضایتی هایی را ایجاد کند.

وی ادامه داد: همه ما می دانیم که در وضعیت اقتصادی فعلی باید با تولیدکنندگان و مردم کنار بیایم و این کار مستلزم برخورد با حوصله کارشناسان است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه گله مندی هایی در بحث ارتباط با اصناف در بین بازاریان وجود دارد، بیان کرد: خوب است که اداره امور مالیاتی به بازاریان و تولید کنندگان در دریافت اطلاعات مالی اعتماد داشته باشد.

وی افزود: ادبیات کارشناس مالیات با بازاریان باید همراه با تعامل و تکریم باشد و به یاد داشته باشیم که این اصناف هستند که با فعالیت تولیدی خودشان، از تولید کشور حمایت می کنند، در حالی که می توانستند با سپرده گذاری سرمایه خود در بانک یا بازار مسکن که مالیات کم تری به آنها تعلق می گیرد، وارد عرصه تولید نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت مالیاتی در کشور اجرا شود

عدالت مالیاتی در کشور اجرا شود