مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-07پزشكي

یک داروی کرونا در آخرین مراحل آزمایشات بالینی


یک شرکت داروسازی اعلام کرده است که داروی این شرکت در حال گذراندن آخرین مراحل آزمایشات بالینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، داروی این شرکت که با نام REGN-COV2 شناخته می شود، ترکیبی از دو آنتی بادی است که پروتیین خوشه ای ویروس کرونا را مهار کرده و مانع تهاجم آن به سلول انسان می شود.

این شرکت وارد فاز سوم از آزمایشات بالینی شده است که در آن توانایی دارو در جلوگیری از بیماری افرادی که اخیرا در معرض آلودگی ویروسی قرار گرفته اند، مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرد.

قرار است در این تحقیقات که با کمک موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا انجام می شود، 2 هزار بیمار آمریکایی با استفاده از داروی جدید، تحت درمان قرار بگیرند.

شرکت Regeneron همچنین اعلام کرد در حال انجام آخرین مراحل آزمایشاتی است که قابلیت این دارو را در درمان بیماران بستری شده و بستری نشده مبتلا به کووید 19 ارزیابی می کند.

این تحقیقات نیز با کمک 1850 داوطلب بستری در بیمارستان و 1050 بیمار اهل آمریکا، برزیل، مکزیک و شیلی که در بیمارستان بستری نشده اند، در دست انجام است و نتایج اولیه این تحقیقات در فصل تابستان حاصل خواهد شد.

محققان شرکت Regeneron هزاران آنتی بادی به دست آمده از انسان و موش هایی که به صورت ژنتیکی دستکاری شده اند، مورد بررسی قرار داده و دو مورد از آن ها را انتخاب کردند که بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک داروی کرونا در آخرین مراحل آزمایشات بالینی

یک داروی کرونا در آخرین مراحل آزمایشات بالینی