مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-07سياسي

کانون کارشناسان رسمی دادگستری یزد در زمینه های تخصصی تقویت شود


معاون برنامه ریزی دادگستری یزد با بیان اینکه در گذشته نسبت به جذب کارشناس در رشته های تخصصی کم توجهی شده است، گفت: باید تقویت کانون کارشناسان در حوزه های تخصصی مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا پارساییان، ظهر امروز در نشست هم اندیشی با کارشناسان رسمی دادگستری در حوزه های ثبتی، اراضی، حسابداری و حسابرسی با اشاره به برگزاری مرتب جلسات کمیته رفع اطاله دادرسی اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات مختلف و پیگیری های صورت گرفته وضعیت نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های کارشناسان بحث دستمزد بوده است، بیان داشت: به طور قطع در این حوزه باید به دستورالعمل های ابلاغی از سوی مرکز پایبند باشیم.

پارساییان در تبیین چالش های حوزه کارشناسان اظهار داشت: عدم توجه کارشناسان به موضوع و دستور مقام قضایی، ارائه نظر کارشناسی و کیفی نبودن نظر کارشناسی از جمله چالش های این حوزه است.

وی بر لزوم تقویت نظارت درونی بر مجموعه کارشناسان تاکید کرد و گفت: اجرای سیاست های کلی قوه قضاییه که رفع اطاله دادرسی و تسریع در روند دادرسی با رعایت دقت است در گروه همراهی همه عوامل مرتبط با دستگاه قضا به ویژه کارشناسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون کارشناسان رسمی دادگستری یزد در زمینه های تخصصی تقویت شود

کانون کارشناسان رسمی دادگستری یزد در زمینه های تخصصی تقویت شود