مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-07سياسي

با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا قاطعانه برخورد می شود


در موضوع سلامت مردم و حفاظت از جان آنان با کسی تعارف و ملاحظه ای نداریم و با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا قاطعانه برخورد می شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در موضوع سلامت مردم و حفاظت از جان آنان با کسی تعارف و ملاحظه ای نداریم و با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا قاطعانه برخورد می شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان ضمن هشدار مجدد در خصوص حیاتی بودن رعایت پروتکل های بهداشتی در وضعیت کرونا، اظهار کرد: کرونا در استان بیداد می کند و آمار موجود، زنگ خطری برای رعایت جدی تر پروتکل های بهداشتی در استان است.

وی ضمن هشدار به کسانی که با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مانع اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا می شوند، تاکید کرد: در بحث سلامت مردم و حفاظت از جان آنان با کسی تعارف و ملاحظه ای نداریم و با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا قاطعانه برخورد می شود.

استاندار ایلام با اشاره به آمار بالای کارکنان مبتلا به کرونا، خواستار لغو جلسات غیر ضرور شد و گفت: تنها در صورت ضرورت جلسات با حداقل اعضا و صرفا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

وی در ادامه بر رعایت فاصله گذاری هوشمند در ادارات تاکید کرد و گفت: همه کارکنان باید از ماسک استفاده کنند و دستگاه های مرجع موظف هستند برای مجموعه تحت تصدی خود ماسک و اقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا قاطعانه برخورد می شود

با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا قاطعانه برخورد می شود