مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-07سياسي

نقش ارزش های سازمانی بر سلامت معنوی کارکنان با تاکید بر رویکرد اسلامی


چهارمین کنفرانس ملی اسلام و ارزش های متعالی با ارائه سخنرانی و مقالات اساتید حوزه و دانشگاه و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری ـ رییس دانشگاه مذاهب اسلامی ـ به همت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

- چهارمین کنفرانس ملی اسلام و ارزش های متعالی با ارائه سخنرانی و مقالات اساتید حوزه و دانشگاه و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری ـ رییس دانشگاه مذاهب اسلامی ـ به همت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مختاری ـ رییس دانشگاه مذاهب اسلامی ـ در این کنفرانس به ارائه سخنرانی خود با موضوع بررسی و تبیین نقش ارزش های سازمانی بر سلامت معنوی کارکنان با تاکید بر رویکرد اسلامی پرداخت.

وی در ابتدا با بیان اینکه بخش عمده ای از زندگی خویش را در محل کار سپری می کنند و کیفیت زندگی کاری تأثیر بسزایی بر زندگی خانوادگی و بالطبع، سلامت جامعه دارد، مطالعه متغیرهایی که نقش بسزایی بر بهبود فضای کاری و سلامت افراد در محیط کاری دارند را دارای اهمیت ویژه ای عنوان کرد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: پس از بررسی ادبیات رایج ارزش های سازمانی، معنویت و نیز سلامت معنوی، که عموماً، برگرفته از مکاتب غربی و علوم ترجمه ای است، با توجه به فضا و شرایط دینی سازمان های کشور، همچنین اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ارزش های سازمانی بر سلامت معنوی کارکنان با تاکید بر رویکرد اسلامی

نقش ارزش های سازمانی بر سلامت معنوی کارکنان با تاکید بر رویکرد اسلامی