مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-07سياسي

تشکیل 5 کمیته در کمیسیون آموزش/ توضیحات دیوان محاسباتی ها درباره ارز آموزشی


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تشکیل 5 کمیته در این کمیسیون خبر داد و گفت: رییس دیوان محاسبات و دادستان این دیوان توضیحاتی درباره ارز آموزشی و تحقیقاتی و همچنین هیات امنای دانشگاه ها مطرح کردند.

- حجت الاسلام احمد فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزییات نشست صبح امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست موضوع تشکیل کمیته های زیرمجموعه این کمیسیون یعنی کمیته های 5 گانه آموزش و پرورش، آموزش عالی و پزشکی، تحقیقات و فناوری، دین و فرهنگ و غیر انتفاعی مطرح و اسامی آنها تعیین شد که هر یک سه تا 6 عضو خواهند داشت.

وی درباره بخش دوم نشست این کمیسیون گفت: در این نشست عادل آذر رییس دیوان محاسبات و شجاعی دادستان این دیوان و معاونان حضور داشتند که گزارشی در عملکرد دیوان محاسبات ارائه شد ضمن اینکه با اعضای این کمیسیون تبادل نظر کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: در این کمیسیون رییس دیوان محاسبات و دادستان دیوان درباره اقدامات محاسباتی این دیوان در بخش های آموزشی و تحقیقات مباحثی را مطرح کردند ضمن اینکه توضیحاتی در باره هیأت امنای دانشگاه ها مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 5 کمیته در کمیسیون آموزش/ توضیحات دیوان محاسباتی ها درباره ارز آموزشی

تشکیل 5 کمیته در کمیسیون آموزش/ توضیحات دیوان محاسباتی ها درباره ارز آموزشی