مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-07سياسي

کمیسیون اصل نود پیگیر توسعه روابط با قوه قضاییه


عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به حجم بالای شکایاتی که در حوزه مفاسد اقتصادی و فرهنگی به کمیسیون رسیده است، گفت: ما دنبال توسعه روابط با قوه قضاییه برای رسیدگی دقیق به شکایات هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به حجم بالای شکایاتی که در حوزه مفاسد اقتصادی و فرهنگی به کمیسیون رسیده است، گفت: ما دنبال توسعه روابط با قوه قضاییه برای رسیدگی دقیق به شکایات هستیم.

نصرالله پژمانفر با اشاره به اولویت های کمیسیون اصل نود مجلس یازدهم، اظهار کرد: کمیسیون اصل نود نمی تواند تمام مسائل را در رسیدگی به شکایات و پرونده ها مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد اما کمیسیون بخشی از فرایند رسیدگی خواهد بود و در صورت هماهنگی و انسجام با بخش های قبل و بعد رسیدگی قطعا نتایج موثری حاصل می شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در کمیسیون اصل نود پیگیر توسعه و تقویت ارتباط با قوه قضاییه برای رسیدگی و بررسی شکایات به شکل منظم و دقیق هستیم.

اعضای کمیسیون صحبت های اولیه را در این زمینه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از خانه ملت، پژمانفر با اشاره به حجم بالای شکایاتی که تاکنون به کمیسیون اصل نود ارسال شده است، افزود: شکایات فراوانی به کمیسیون اصل نود رسیده که بیشتر در حوزه مسائل اقتصادی و فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون اصل نود پیگیر توسعه روابط با قوه قضاییه

کمیسیون اصل نود پیگیر توسعه روابط با قوه قضاییه