مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-07اقتصادي

جزییات آزادی 2574 زندانی جرائم غیرعمد توسط بنیاد مستضعفان


بنیاد مستضعفان برای آزادی 2574 زندانی جرائم غیرعمد با هدف حمایت از این زندانیان نیازمند و خانواده های آنان، مبلغ 50 میلیارد تومان را تخصیص داد.

- بنیاد مستضعفان برای آزادی 2574 زندانی جرائم غیرعمد با هدف حمایت از این زندانیان نیازمند و خانواده های آنان، مبلغ 50 میلیارد تومان را تخصیص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید پرویز فتاح در صفحه شخصی خود از تخصیص 50 میلیارد تومان برای آزادی 2574 زندانی جرائم غیرعمد خبر داد.

بر اساس این گزارش، این مبلغ قرار است برای آزادی نیازمندانی که تا سقف 50 میلیون تومان بدلیل بدهی مالی مهریه، دیه غیرعمد و محکومین مالی در زندان های کشور هستند، اختصاص یابد.

همچنین بر اساس مذاکرات صورت گرفته از سوی بنیاد مستضعفان با سازمان زندان های کشور، بیش از 500 تن از این زندانیان، بانوانی هستند که به دلیل جرائم مالی و دیه غیرعمد در زندان به سر می برند و با اخذ رضایت از شاکیانشان آزاد خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بنیاد مستضعفان، این دومین مرحله از کمک های بنیاد مستضعفان برای حمایت از زندانیان و خانواده های آنان است که عمدتا جزو اقشار ضعیفی هستند.

در مرحله نخست کمک های بنیاد مستضعفان طی ماه های اخیر، مبلغ 20 میلیارد تومان برای خانواده های 38 هزار زندانی نیازمند تخصیص داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آزادی 2574 زندانی جرائم غیرعمد توسط بنیاد مستضعفان

جزییات آزادی 2574 زندانی جرائم غیرعمد توسط بنیاد مستضعفان