مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-07سياسي

راه های نفوذ فرهنگی دشمن شناسایی و مسدود شود/ رنج لرستان از عدم توازن توسعه


برنامه ریزی و آینده نگری در سازمان تبلیغات دو رکن اساسی برای ادامه فعالیت ها است، به این معنا که نیازهای آینده را احصا کرده و بدانیم نفوذ فرهنگی دشمن از چه طریقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شهرخی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به شیوع گسترده کرونا در این استان، اظهار کرد: انتظار می رود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در کاهش ابتلای به این بیماری تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امر تبلیغ و تبلیغات از تاریخ حیات بشر جداشدنی نیست، یک امر بدیهی بوده و هر کسی علاقمند است افکار خود را به دیگران منتقل کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تبلیغ در همه ادیان الهی وجود دارد، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، ضرورت وجود نهادهایی که افکار و آرمان های فکری و دینی جمهوری اسلامی را تبلیغ کنند، تشخیص داده شد.

شاهرخی بیان داشت: با هوشمندی امام راحل این نهادها یکی پس از دیگری شکل گرفت، یکی از این نهادها سازمان تبلیغات اسلامی است که در طول این مدت دچار تحولاتی شد و رو به جلو همواره حرکت کرد.

وی با اشاره به برخی سیاست گذاری های سازمان تبلیغات، گفت: برنامه ریزی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی، زمینه سازی برای تربیت نیروهای انقلابی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های نفوذ فرهنگی دشمن شناسایی و مسدود شود/ رنج لرستان از عدم توازن توسعه

راه های نفوذ فرهنگی دشمن شناسایی و مسدود شود/ رنج لرستان از عدم توازن توسعه