مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-07اقتصادي

اسناد کاداستر برای 7690 هکتار اراضی ملی دامغان صادر شد


رییس اداره منابع طبیعی دامغان بابیان اینکه اسناد کاداستر برای هفت هزار و 690 هکتار اراضی ملی این شهرستان صادر شد، گفت: هدف از این اقدام جلوگیری از دخل و تصرف در اراضی است.

- علی اکبر عباسی راد در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه اراضی ملی حوزه ثبتی دامغان یک میلیون و 489 هزار و 694 هکتار است، ابراز داشت: تاکنون در راستای اجرای قانون جامع کاداستر برای بیش از 98 درصد این اراضی اسناد مالکیت تک برگی صادرشده است.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جامع کاداستری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک دامغان برای بیش از هفت هزار و 690 هکتار از اراضی ملی شهرستان اسناد تک برگی کاداستری صادر شد.

رییس اداره منابع طبیعی دامغان بابیان اینکه اسناد تک برگی کاداستری از دقت بالایی برخوردار هستند، ابراز داشت: برای اجرای این طرح اطلاعات توصیفی و مکانی هر پلاک ثبتی در نظر گرفته می شود.

عباسی راد در ادامه تصریح کرد: با اجرای این طرح کاداستر علاوه بر رفع بسیاری از مشکلات ثبتی، تصرف و تعرض و پدیده زمین خواری به شدت کاهش یافته و از سوءاستفاده های احتمالی و جعلی اسناد نیز جلوگیری می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و تعامل ایجادشده بین ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک و در صورت تأمین اعتبار لازم، این ظرفیت و امکان وجود دارد تا پایان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد کاداستر برای 7690 هکتار اراضی ملی دامغان صادر شد

اسناد کاداستر برای 7690 هکتار اراضی ملی دامغان صادر شد