مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-07پزشكي

احکام افزایش حقوق کارکنان قراردادی مشاغل کارگری دانشگاه صادر شد


احکام کارگزینی افزایش حقوق سال99 کارکنان قراردادی مشاغل کارگری دانشگاه علوم پزشکی شیراز صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اعلام این خبر گفت: طبق بخشنامه های وزارت بهداشت، دو حکم کارگزینی با مبنای محاسبه متفاوت، برای فصل بهار با عنوان تمدید قرارداد و برای فصل تابستان با عنوان کاهش پایه سنوات در خصوص همه کارکنان قراردادی مشاغل کارگری دانشگاه صادر شد.

دکتر مهرداد شریفی در خصوص اجزای افزایش یافته احکام کارگزینی توضیح داد: بن خواربار از رقم 190 هزار تومان در سال گذشته به 400 هزار تومان در امسال افزایش یافت.

او افزود: حق اولاد به ازای هر فرزند در سال گذشته 151 هزار تومان بود که امسال در فصل بهار به 183 هزار تومان و از فصل تابستان به 191 هزار تومان افزایش یافت.

دکتر شریفی در ادامه گفت: مبلغ پایه سنوات نیز نسبت به پارسال افزایش یافت که رقم نهایی آن در فصل بهار 180 هزار تومان و از فصل تابستان 100 هزار تومان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در ادامه بیان کرد: با صدور احکام کارگزینی جدید، مطالبات مربوط به افزایش حقوق سه ماه نخست امسال کارکنان قراردادی مشاغل کارگری دانشگاه، همزمان با حقوق ماه تیر پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام افزایش حقوق کارکنان قراردادی مشاغل کارگری دانشگاه صادر شد

احکام افزایش حقوق کارکنان قراردادی مشاغل کارگری دانشگاه صادر شد