مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-07سياسي

پرونده حادثه گازگرفتگی در معدن گیلان غرب به سازمان بازرسی ارجاع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جلسه شورای معادن استان، بررسی چگونگی حادثه گازگرفتگی در یکی از معادن شهرستان گیلان غرب را که منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن 6 نفر شد، به سازمان بازرسی ارجاع داد.

وی اظهار داشت: این حادثه باید آسیب شناسی شود؛ از این رو این موضوع را اداره کل بازرسی ابلاغ می کنیم تا طی مدت 20 روز تا یک ماه علت حادثه بررسی شود.

استاندار کرمانشاه گفت: سازمان بازرسی به عنوان نهادی خارج از دولت و به عنوان قوه قضاییه باید کسانی که در این حادثه قصوری داشته اند چه بخش دولتی چه بخش خصوصی را شناسایی و نتیجه را اعلام تا حتما برخورد قانونی صورت گیرد چرا که اگر سرعت عمل و اقدام به موقع و همچنین مدیریت خوب نبود ممکن بود این حادثه به جای یک کشته، هفت کشته برجای می گذاشت.

وی در ادامه به فعال بودن 159 معدن از 209 معدن استان اشاره کرد و افزود: کسانی که سال هاست معادنی را به نام خود ثبت کرده اند اما اقدامی برای بهره برداری انجام نداده سلب صلاحیت می شوند و این گونه معادن به افراد صلاحیت دار واگذار می شود.

بازوند اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید داشت و گفت: برای جهش تولید استان باید بتوانیم ظرفیت معادن که ثروت های خیلی خوبی در استان است را فعالی کنیم، البته طی سال های گذشته کارها و اقدامات خوبی صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده حادثه گازگرفتگی در معدن گیلان غرب به سازمان بازرسی ارجاع شد

پرونده حادثه گازگرفتگی در معدن گیلان غرب به سازمان بازرسی ارجاع شد