مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 14:102020-07-06اجتماعي

تأثیر سیستم آموزش فراگیر بر رشد افراد کم توان ذهنی


طرح پژوهشی «تأثیر برنامه های آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانش آموزان دارای کم توانی ذهنی» توسط محققان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی انجام شد.

- طرح پژوهشی تأثیر برنامه های آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانش آموزان دارای کم توانی ذهنی توسط محققان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی کاشی مجری طرح پژوهشی و عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی گفت: این طرح پژوهشی در خصوص تأثیر سیستم آموزش فراگیر بر رشد چندجانبه افراد با کم توانی ذهنی انجام شد.

وی افزود: یکی از سیستم های آموزشی که در سراسر دنیا برای افراد کم توان ذهنی موردتوجه قرارگرفته، سیستم آموزش فراگیر است، این سیستم به ما کمک می کند، افراد کم توان ذهنی در کنار سایر افراد، مشغول به تحصیل بشوند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی گفت: طرح پژوهشی انجام شده در پژوهشگاه تربیت بدنی نیز در این خصوص انجام شد که بررسی و نتیجه گیری کنیم، آیا دانش آموزانی که دچار کم توانی ذهنی خفیف (دانش آموزان مرزی) هستند و وارد مدارس عادی شده اند، رشد آنها بهتر شده و همراه با پیشرفت بوده است و یا بالعکس، با قرار گرفتن در کنار افراد و دانش آموزان سالم، آنها با مشکلاتی مواجه شده اند و ازنظر رشد حرکتی، اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر سیستم آموزش فراگیر بر رشد افراد کم توان ذهنی

تأثیر سیستم آموزش فراگیر بر رشد افراد کم توان ذهنی