مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 20:552020-07-05پزشكي

ابتلای وزیر بهداشت بولیوی به کرونا


وزارت بهداشت بولیوی از ابتلای وزیر بهداشت این کشور به کرونا خبر داد.

- وزارت بهداشت بولیوی از ابتلای وزیر بهداشت این کشور به کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، همزمان با افزایش شدید آمار مبتلایان و جان باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در آمریکای جنوبی، جواب آزمایش کرونای ماریا ایدی روکا، وزیر بهداشت بولیوی مثبت شد، این درحالی است که هم اکنون وی در شرایط پایداری قرار دارد.

بولیوی با بیش از 11 و نیم میلیون نفر جمعیت تاکنون حدود 38 هزار مورد قطعی ابتلا به کرونا و حدود یک هزار و پانصد مورد مرگ بر اثر ابتلا به کووید-19 را به ثبت رسانده است.

این آمار در بولیوی در حال حاضر یکی از بدترین آمار کرونا در میان سایر کشورهای آمریکای جنوبی که درگیر کرونا هستند، محسوب می شود.

آمریکای لاتین پس از ایالات متحده به دومین مرکز شیوع ویروس کرونا در جهان تبدیل شده است، در حالی که برزیل، شیلی، مکزیک و پرو متحمل تلفات و خسارات شدیدی از گسترش این ویروس شده اند.

آرژانتین و بولیوی نیز با وجود اعمال زود هنگام قرنطینه با افزایش تعداد موارد قطعی جدید ابتلا به کرونا در هفته های اخیر روبرو بوده اند.

ژینین آنز، رییس جمهور بولیوی در توییتر اینگونه درباره ی ابتلای وزیر بهداشت کشور به کرونا نوشت: مبارزه با ویروس همه گیر کرونا هم چنان بی امان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای وزیر بهداشت بولیوی به کرونا

ابتلای وزیر بهداشت بولیوی به کرونا