مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 19:202020-07-05سياسي

رمز ماندگاری انقلاب احیا فرهنگ شهادت است


با اشاره نقش فرهنگ شهادت و ایثار در ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی دارند فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کند ولی با بازخوانی زندگی افکار و رفتار شهیدان می توانیم این فرهنگ را در جامعه احیا کنیم زیرا رمز ماندگاری انقلاب همین مسئله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد نقدی امروز در مراسم بزرگداشت اولین شهید استاندار گیلان شهید(انصاری) و معاونش شهید(نورانی) با اشاره به مبارزات انقلابی شهید انصاری در دوران طاغوت اظهار کرد: شهید انصاری همواره به دنبال تعالی آرمان های الهی بوده و مبارزات انقلابی خود را از دوران نوجوانی شروع و تا زمانی که به آمریکا هم رفت به مبارزه خود علیه طاغوت پرداخت و حتی در فلسطین هم با شهید چمران دیدار کرد.

وی وظیفه شناسی را یکی از مهمترین ویژگی های شهید چمران معرفی کرد و گفت: شهید انصاری در حالی که پس از پیروزی انقلاب تنها دفاعیه مدرک دکترایش در آمریکا مانده بود ولی وقتی انقلاب به اعلام نیاز کرد به کشور بازگشت و به نظام جمهوری اسلامی و مردم خدمت کرد لذا تمامی مسئولان باید این شهید بزرگوار را الگوی کاری خود قرار دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهید انصاری افزود: تقوا، با اخلاص، مردم داری و عدالت محوری از جمله مهمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز ماندگاری انقلاب احیا فرهنگ شهادت است

رمز ماندگاری انقلاب احیا فرهنگ شهادت است