مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 18:352020-07-05فرهنگي

پخش مجموعه «یکی بود، یکی نبود» از شبکه قرآن/ مجموعه ای عروسکی برای کودکان


مجموعه تلویزیونی «یکی بود، یکی نبود» به زودی از قاب شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پرویز امیری، تهیه کننده مجموعه نمایشی یکی بود، یکی نبود گفت: در این مجموعه تلویزیونی بازیگران در کنار عروسک ها به ایفای نقش می پردازند.

وی افزود: مجموعه عروسکی یکی بود یکی نبود قصه دو بچه است که پدربزرگ شان نویسنده کتاب کودک است و به طور ناخواسته بچه ها را وارد فضای قصه ها می کند.

وی ادامه داد: مرضیه منصوری، کارگردان و نیوشا صدر، نویسندگی یکی بود یکی نبود را به عهده دارند و بازیگرانی همچون مریم سعادت، حسین رفیعی، رامین ناصر نصیر، فهیمه باروتچی و بهشاد مختاری و بازیگران کودک، پرهام موحدیان و عسل شاکری در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند.

همچنین، بنفشه بدیعی طراح عروسک و محمد اعلمی، عروسک ساز از افرادی هستند که در مجموعه نمایشی یکی بود، یکی نبود حضور دارند و این مجموعه در هر قسمت بازیگران میهمان دارد.

این سریال برای سه فصل سی قسمتی طراحی شده است و از دیگر عوامل آن می توان به علیرضا چنگیزی، مدیر تولید؛ پیام حنفی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز؛ حمید رحیم زاده، مدیر فیلمبرداری؛ سامان شهامت، مدیر صدابرداری؛ شبنم جمالی، طراح دکور؛ مهتاره علیزاده، طراح صحنه، نجمه خاتمی، طراح لباس؛ بابک شعاعی، طراح گریم؛ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مجموعه «یکی بود، یکی نبود» از شبکه قرآن/ مجموعه ای عروسکی برای کودکان

پخش مجموعه «یکی بود، یکی نبود» از شبکه قرآن/ مجموعه ای عروسکی برای کودکان