مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 18:152020-07-05حوادث

زوایای جدید از 3 قتل در یک خودرو!


متهمان پرونده معروف به «جنایت رگباری» در حالی زوایای جدیدی از ارتکاب سه قتل عمدی مسلحانه درون یک خودروی پژو پارس را در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد فاش کردند که با دستور قاطع مقامات قضایی، تک تیراندازهای پلیس نیز برای حفظ امنیت محل بازسازی صحنه جنایت در ساختمان های مرتفع اطراف، مستقر شده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی درباره پرونده قتل مسلحانه سه مرد که بیست و چهارم اردیبهشت گذشته در بخش رضویه مشهد رخ داد، با دستگیری عاملان این جنایت وحشتناک که دو برادر به نام های «حسن و حسین-خ» بودند در حالی ادامه یافت که در نهایت سه قبضه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح شکاری وینچستر نیز از متهمان کشف و ضبط شد.

این گزارش حاکی است، روند تحقیقاتی این پرونده جنایی با دستور قاضی علی اکبر احمدی‌نژاد به بازسازی صحنه قتل مسحانه کشید تا متهمان چگونگی و جزییات این حادثه هولناک را مقابل دوربین قوه قضاییه تشریح کنند.

در همین حال برای حفظ امنیت محل بازسازی صحنه جنایت و پیشگیری از هر گونه رخدادهای تلخ دیگر با تدابیر و دستورات ویژه مقامات قضایی، تک تیراندازهای پلیس در ساختمان های مرتفع مستقر شدند و دیگر نیروهای انتظامی نیز برای کنترل جاده ها و محل وقوع قتل به یاری کارآگاهان اداره جنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوایای جدید از 3 قتل در یک خودرو!

زوایای جدید از 3 قتل در یک خودرو!