مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:202020-07-05پزشكي

چرا نباید از ماسک های کشی استفاده کرد؟


کارشناس مسئول بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی توصیه کرد: بهتر است که از ماسک های کشی استفاده نشود.

- ایسنا/خراسان شمالی کارشناس مسئول بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی توصیه کرد: بهتر است که از ماسک های کشی استفاده نشود.

دکتر فلوریا انفرادی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر استفاده مردم از ماسک به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا گفت: از آنجاییکه این نوع از ماسک ها هنگام استفاده، کش می آیند و منافذ موجود در آن ها بزرگتر می شود، بهتر است که از این نوع ماسک ها استفاده نشود.

وی افزود: از سوی دیگر ماسک های کشی برای افرادی که صورت های درشت تری دارند انفرادی ادامه داد: اما اگر چاره ای برای استفاده از آن ها وجود نداشت بهتر است افراد از یک دستمال کاغذی استفاده کنند و در داخل ماسک قرار دهند.

وی اظهارکرد: زمانیکه افراد از ماسک استفاده می کنند هم خود آن ها و هم دیگران از ابتلا به این ویروس در امان می مانند و حتی استفاده از ماسک های نازک بهتر از استفاده نکردن از آن است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ماسک مانع انتشار قطرات تنفسی می شود، توضیح داد: برخی از افراد که دچار تنگی نفس هستند و یا در هوای گرم به مدت طولانی نمی توانند از ماسک استفاده کنند می توانند در مکان هایی که فاصله گذاری اجتماعی رعایت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نباید از ماسک های کشی استفاده کرد؟

چرا نباید از ماسک های کشی استفاده کرد؟