مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-05سياسي

ترامپ به دنبال استفاده از شبکه های اجتماعی جایگزین توییتر است


رییس جمهور آمریکا به دنبال استفاده از پیام رسان های جایگزین با توییتر با هدف انتقال پیام های روزمره عمومی خود تا پیس از انتخابات پیش رو در پاییز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا به دنبال استفاده از پیام رسان های جایگزین با توییتر با هدف انتقال پیام های روزمره عمومی خود است.

این خبر را مدیران تیم انتخاباتی ترامپ اعلام کرده و گاردین در گزارشی به این موضوع پرادخته است.

در گزارش گاردین گفته شده تلاش تیم انتخاباتی و تبلیغاتی ترامپ برای جایگزین کردن توییتر پس از آن دنبال می شود که چند مطلب ترامپ در این شبکه اجتماعی برچسب عدم اطمنیان و نیازمند بررسی بیشتر خورد و پس از آن شبکه های اجتماعی دیگری همچون ردیت نیز برخی پیام ها و ویدئوهای مربوط به ترامپ را به دلیل نقض قوانین مورد نظر خود حذف کردند.

در این گزارش حتی گفته شده که شبکه اجتماعی اسنپ چت نیز ماه گذشته اعلام کرد که دیگر پیام ها و پُست های ترامپ را تبلیغ نخواهد کرد، چون نمی خواهد به تقویت صداهایی منجر شود که خشونت و بی عدالتی را دامن می زنند.

به گفته گاردین، حتی فیسبوک هم که اغلب به خنثی بودن در برابر ترامپ معروف بوده، اعلام کرده شروع به حذف پُست هایی خواهد کرد که در آن خشونت ترویج می شود، حتی اگر این پُست ها مربوط به سیاستمداران باشد! در ادامه گزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به دنبال استفاده از شبکه های اجتماعی جایگزین توییتر است

ترامپ به دنبال استفاده از شبکه های اجتماعی جایگزین توییتر است