مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-05اقتصادي

کشف 283 تن شیر خشک قاچاق از ابتدای امسال در کرمان


دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: کشف و ضبط 283 تن شیر خشک بیشترین میزان کالای قاچاق مشکوفه در سه ماه ابتدای امسال در کرمان بوده که از مسیر کرمان به سمت سیستان و بلوچستان و کشورهای شرقی در حال انتقال بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جواد صادقی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در 12 تیر ماه 81 مبنی بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: توصیف پدیده های قاچاق در فرمان رهبر معظم انقلاب، جدی بودن و بزرگ بودن خطر این پدیده شوم است که در برابر تولید و سرمایه گذاری و امر اشتغال قرار می گیرد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان کرمان رسالت ستاد و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را جدیت همه دستگاه های عضو در مبارزه با این پدیده شوم دانست و بیان کرد: ضمن تاکید رهبر معظم انقلاب و بحث قانونی بودن و حکم حکومتی در مبارزه با قاچاق کالا، مبحث شرعی بودن آن را هم باید مدنظر داشت.

صادقی از اقدامات موثر در دوره مدیریتی جدید قوه قضاییه در حوزه قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: عزم جدی مبارزه با قاچاقچیان و افزایش ریسک برای آنها در دستور کار است تا انگیزه و ترغیب را از آنها بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 283 تن شیر خشک قاچاق از ابتدای امسال در کرمان

کشف 283 تن شیر خشک قاچاق از ابتدای امسال در کرمان